Voor alle artikelen die je bij refurbished.be koopt, geldt de wettelijke garantie. Daarnaast biedt refurbished.be een standaard garantie van 3 jaar. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De periode van 3 jaar is geldig voor aankopen vanaf 1 december 2020.
Wanneer een klacht waarvoor een product is aangemeld niet onder de garantievoorwaarden valt, kunnen er onderzoeks- en verzendkosten in rekening worden gebracht. Klik hier om naar de garantievoorwaarden te gaan
Sommige zaken vallen niet onder de garantie. Uitgesloten van garantie zijn:
Als je een product wilt retourneren moeten alle persoonlijke gegevens verwijderd worden van het apparaat. Als jouw persoonlijke gegevens bij ontvangst van de retour nog op het toestel staan kunnen wij het niet innemen of verkopen. Om deze reden vragen wij je om de volgende stappen te doorlopen:
Heb je producten van verschillende leveranciers besteld? Dan moeten deze apart van elkaar aangemeld én verzonden worden. Producten van verschillende leveranciers ontvang je ook altijd in losse pakketten. Je kan op de factuur van je bestelling of in de bevestigingsmail zien wie de leverancier is van je product.
Stap 1: Inloggen
Nog geen account? Je kunt met je ordernummer, postcode en huisnummer je account activeren.
Stap 2: Nieuwe garantie aanmelden
Stap 3: Selecteer het product dat je wilt opsturen voor garantie
Staat het product dat je wilt opsturen voor garantie hier niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen je verder helpen met het aanmelden van je product.
Stap 4: Overzicht geselecteerde product(en)
Stap 5: Vul de gegevens in
Stap 6: Wacht op je verzendlabel
Stap 7: Pak je product stevig in voor de verzending
Je kunt ook foto's van zowel de binnenkant als de buitenkant van je pakket maken voordat je het opstuurt. Het verzendlabel moet aan de buitenkant duidelijk zichtbaar zijn. Op de foto van de binnenkant moet te zien zijn dat het artikel goed verpakt in de doos zit. Deze foto's kunnen doorslaggevend zijn als er een probleem ontstaat met het transport of het artikel beschadigd wordt ontvangen.
Verschillende factoren kunnen invloed hebben op de behandeltijd van jouw reparatie. Afhankelijk van het probleem kan een reparatie tot één week in beslag nemen. Ook de drukte op de reparatieafdeling kan invloed hebben op de behandeltijd. Wij proberen je ten alle tijden op de hoogte te houden via e-mail of in jouw account.
Zowel per e-mail als in jouw account zal je op de hoogte gehouden worden over de status van jouw reparatie. Als je vragen hebt tussentijds neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je nog vragen over het retourneren van uw bestelling die niet behandeld zijn op deze pagina? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kan een e-mail sturen naar klantenservice@refurbished.be. of telefonisch contact opnemen via 085-3033799. Wij staan iedere werkdag van 10:00-17:00 voor je klaar.